Antistresová omalovánková mánie

Antistresové omalovánky pro dospělé ovládají celý svět. Výrobci pastelek a omalovánek si mnou ruce. Stačilo šikovně zvolit hesla: 

„Najděte klid a rovnováhu v dnešním uspěchaném světě. Odpočiňte si od každodenního stresu. Připojte se i vy k celosvětovému fenoménu antistresových omalovánek. Rozvíjejte svou fantazii, relaxujte, tvořte a bavte se.“

Asi před půl rokem jsem si omalovánek všimla v knihkupectví. Ušklíbla jsem se a velkým obloukem je obešla. Nelíbilo se mi slovo „antistresové.“ Dobrý marketinkový tah na to, jak vytáhnout z lidí peníze.

No a potom jsem šla kamarádce hlídat děti. A bylo to. „Teto, teto, podívej se, co nám přinesl Ježíšek!“ Teta si prohlédla hromadu překrásných omalovánek, vzala po letech pastelky do ruky a celý večer s dětmi vybarvovala. 

 

 

Vždy jsem ráda malovala. Zdědila jsem to po tatínkovi, který mě od malička k výtvarnému umění vedl. I já jsem mé děti k této kouzelné aktivitě přivedla. Oba moji kluci malují do dneška.   

 

 

Jenomže, malovat a vybarvovat je rozdíl. Když maluji, soustředím se na proporce, tvary a na to, zda je obličej, opravdu obličej. Když vybarvuji, nemusím řešit, zda je to, či ono správně. Ponořím se do světa fantazie a užívám si barvy, stínování, gumování a ořezávání voňavých pastelek. 

Tak, a teď se pojďme podívat, jak si ta, co se omalovánkové mánii vysmívala, vybarvování užívá…

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Antistresové omalovánky pro dospělé ovládají celý svět. A víte co? Mám z toho radost. Když se podíváte kolem sebe, jak svět ovládla a ovládne migrační krize, pastelky jsou ta nejpříjemnější mánie na světě…

Přeji Vám krásný den :-)

Andrea 

 

 

Autor: Andrea Anna Peldová | pondělí 11.4.2016 8:38 | karma článku: 24,18 | přečteno: 882x
  • Další články autora

Andrea Anna Peldová

Pánové, nejste v tom sami

4.5.2016 v 10:16 | Karma: 26,62

Andrea Anna Peldová

Šaty z polibků

2.5.2016 v 7:01 | Karma: 25,43

Andrea Anna Peldová

…a zázraky se dějí

19.4.2016 v 15:40 | Karma: 25,57

Andrea Anna Peldová

Nenapsaná

14.9.2015 v 7:12 | Karma: 18,34

Andrea Anna Peldová

...a tak běhám

23.7.2015 v 18:51 | Karma: 27,72

Andrea Anna Peldová

Točité schodiště

23.4.2015 v 6:04 | Karma: 17,40

Andrea Anna Peldová

Oprýskaný hrnek na pavlači

16.4.2015 v 23:37 | Karma: 20,90

Andrea Anna Peldová

Rok splněných přání

7.2.2015 v 9:12 | Karma: 32,86
  • Počet článků 148
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 6676x
miluji život a humor

(andrea.peldova@seznam.cz)