Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

tina.sola.nova

6. 5. 2011 8:51
Když jsem četla Prince jako malá,

pochopila jsem z toho kulový a proto jsem to označila za "blbý". Po dvacítce jsem totéž shlédla jako divadelní hru a byla jsem nadšená! Jo jo, není každý princ jen pro culíkaté holčičky ;-)

0 0
možnosti

PájaZítra

22. 4. 2011 9:41
je to kniha pro dospělý!!!

a komunisti jenom proto, že má v názvu "princ" a "malý" a obsahuje infantilní kresbičky, z ní udělali dětskou knížku a přitom takový předpuberťáci nemají ani ánung o čem se v ní píše, znám to z vlastní zkušenosti (povinná četba na ZDŠ)

0 0
možnosti
  • Počet článků 148
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 6676x
miluji život a humor

(andrea.peldova@seznam.cz)