Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
KJ

Ďourek

11. 7. 2011 13:39
Proč a protože

S dětma na táboře jsem hrával hru na  Proč a Protože - natrhaly se papírky, na polovinu z nich se napsala otázka začínající "Proč"... na druhou polovinu odpovědi začínající na "Protože".... otázky se hodily do jednoho klobouku, odpovědi do druhého a tahaly se navzájem - Myslím, že takhle by se na podobné otázky mělo odpovídat vždy - je při tom alespoň sranda... :-)

Na druhou stranu uznávám, že jsem celu ru stopnul v okamžiku,   kdy se na otázku: "proč je na nás dnska vedoucí hodný" vytáhla odpověď: "Protože má červené trenýrky..." a děti mě potom začaly každé ráno kontrolovat co mám na sobě... děsil jsem se toho, že příště by mohlo jít o spodní prádlo (tanga a pod)

0 0
možnosti
JC

chudacek.blog.idnes.cz

2. 7. 2011 22:24
není třeba věci komplikovat

není třeba věci komplikovat = faut pas compliqué

Píseň skupiny AFRICAN TONIC

http://www.youtube.com/watch?v=OgLIvpfsgL8

0 0
možnosti
JC

chudacek.blog.idnes.cz

2. 7. 2011 22:46
Re: není třeba věci komplikovat

Abych si občerstvil francouzštinu, tak jsem se minulý týden zúčastnil workshopu ve francouzštině u Alliance Francaise na téma "Svátek hudby". Nakonec workshopu, který byl v pátek večer, jsem rozebrali a zpívali tuto píseň. Píseň propaguje radování se ze života a až ležérní přístup k životu. Zasmáli jsme se při ní. Byl to pěkný vstup do víkendu. Ještě v sobotu mi znělo v hlavě "faut pas compliqué" (není třeba věci komplikovat).

Osobně mám spíše sklon brát život až příliš vážně. Nic se však nesmí přehánět.. Takže Váš článek chápu. R^ Faut pas compliqué. Také by se to dalo přeložit jako: "nic neřeš".

0 0
možnosti
V

Viki007

28. 6. 2011 0:56
To bude dobrý, Andreo,

taková pěkná ženská se nakonec toho svého dočká. Nemusíte smutnit, podívejte se, jak jste na tom dobře oproti takovému hrabátku. Tomu už nezbývá nic, než si odreagovávat své mindry u obvykle pěkných blogerek tím, že je soustavně uráží - nejste v tom sama. A jak vidíte, redakce idnesu mu to trpí, což zase svědčí o úrovni redakce. Vy sama jistě nikdy takto smutně neskončíte.

0 0
možnosti
TD

Tomio Dejmibura

25. 6. 2011 23:52
Proc? Proc? Proc?

A proc ne? A proc ano? Aneb obhajoba te krasne komplikovane duse s velkyma nohama?

0 0
možnosti
V

Viki007

27. 6. 2011 0:18
Re: Proc? Proc? Proc?

je to prostě hodná holka, takové to nemají lehké.

0 0
možnosti
HMC

Hrabě Monte Christo

25. 6. 2011 21:11
Proč jsi vlastně napsala tu slohovku?

Uniká mi asi nějaký hlubší smysl, nebo dokonce poselství příštím generacím... ?

0 0
možnosti
MF

falm

26. 6. 2011 3:42
Re: Proč jsi vlastně napsala tu slohovku?

A.A.P. dostala libidiozni zachvat, to jste nepoznal?

0 0
možnosti
JS

Kolumbo

25. 6. 2011 20:36
Fakticky zajímavý...

Já když byl malej, tak mi na otázky "proč" odpovídala "pro slepičí kvoč" babička...

0 0
možnosti
  • Počet článků 148
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 6676x
miluji život a humor

(andrea.peldova@seznam.cz)