Diskuse

...musím...

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
KV

_-1-_

10. 9. 2011 2:16
musím

prosím ... žebrám ... žadoním

tluču ... bouchám ... kopu

úpím ... vzdychám ... sténám

přešlapuji ... kroutím se ... svírám

................... pouštím .................. ááách ;-)

1 0
možnosti
MH

milmarma

10. 9. 2011 0:02
Nadpis příspěvku: spokojen, admine?

Zapálená pořád ještě hoříš nebo už doutnáš? Já jenom, aby hasiči k hranici nemuseli vyjíždět zbytečně :-/

0 0
možnosti
A

Auguste.Maquet

7. 9. 2011 17:55
Nemusím!

"Nad stránkami poetických listů aby dnes čtenář zalkal, jak každým dnem pomnožuje neblahého zvyku. Zprahlí myšlenkoví kastráti neznalí techniky dnes spisují duchaprosté pitvornosti, které však místo psaní prosou spisují do sloupců pod sebou. Sami sebe sytí omylem, že nepoetické plytkosti jen pouhým přerovnáním mohou stát se poesií, ale ještě hůře, ten duševní mor se šíří, ani kruhy redakční nejsou prosty obmezenců, tyto zpotvořenosti kanonisují a presentují v tisku. Nebohý papír, který je nucen snášet bezduché banality bez myšlenky, bez noblesy a bez krásy, nebohý čtenář s duchem a fantasií!" F. X. Šalda

Porovnejte:

"Musím, odevzdaná peklu, upsaná ďáblu, zpečetěná krví, rozeznívat, svádět, šeptat, toužit, klečet, prosit, naříkat, slibovat a jen slast budiž mi odměnou."

17 0
možnosti
B

bembel.bembel

9. 9. 2011 13:14
Re: Nemusím!

R^ R^

0 0
možnosti
N

NewDorianGray

7. 9. 2011 17:34
Milá Andreo,

celou noc jsem oka nezamhouřil,  po Karkulce jsem se těšil na rozbor erotické stránky Andersenovy Malé mořské víly. Narozdíl od Karkulky i já zde mám pocit, že nám dánský autor zamlčel jisté části příběhu té malé poběhlice, kterou chlípný princ zprznil a následně odvrhl. Tak snad příště.:-)

0 0
možnosti
MP

Martin V2

7. 9. 2011 21:16
Re: Milá Andreo,

A já se těším na zpracování příběhu ze sado-maso salonu přezdívaného "U sedmi trpaslíků"

Popřípadě něco poetického na téma, jdu ulicí a musím - čůrat, zvracet, kakat, popřípadě doplňte dle vlastního výběru.

3 0
možnosti
PRŘK

poručík Rohlík řečený Kifli

7. 9. 2011 15:52
no nevim nevim...

S těma odměnama bych bejt Váma nebyl takovej optimist. Víte co se říká: Nejlíp chytá myši nažranej kocour. Takže je to takový začarovaný kruh, viďte :-/

0 0
možnosti
SP

Sisoj Psojič

7. 9. 2011 14:48
Ještě jsme nerozebrali bytosti nebeské a už jsou tady

mocnosti pekelné:-/ Ty ovšem tajná přání můžou splnit, ale taky za to určitě něco budou chtít, jak je znám:-/

1 0
možnosti
S

Silia

7. 9. 2011 15:27
Re: Ještě jsme nerozebrali bytosti nebeské a už jsou tady

AAP se patrně drží notoricky známého sledu: nebe - peklo - ráj...

0 0
možnosti
S

Silia

7. 9. 2011 14:40
bylo by...

prima, kdyby úroveň tvorby byla minimálně stejná, jako úroveň připojeného obrázku - ten zdejší tedy aspoň má určité ambice...

0 0
možnosti
SP

Sisoj Psojič

7. 9. 2011 14:32
To znám... naše psí holka, když to na ni přijde

taky s ní není k vydržení. Já nevím, co třeba zkusit brom do čaje, na vojíny to vždy zabíralo...

4 0
možnosti
KB

ladyevil_cz

7. 9. 2011 13:35
Ještě máš čas ;)

R^

0 0
možnosti
AAP

AndreaAnna

7. 9. 2011 19:14
Re: Ještě máš čas ;)

stalo se ;-)

0 0
možnosti
VV

V.Woolfová

7. 9. 2011 13:13
Uf, se mi ulevilo,

jak jsem přečetla nadpis, bála jsem se, že to zas bude nějaká WC tématika.

5 0
možnosti
KB

ladyevil_cz

7. 9. 2011 13:34
Re: Uf, se mi ulevilo,

;-D ;-D ;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 148
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 6676x
miluji život a humor

(andrea.peldova@seznam.cz)