Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
SH

sir H.

18. 7. 2012 14:19
dokud budu žif, tek néééé

:-)R^

0 0
možnosti
AP

AAP včera

26. 7. 2012 9:34
Re: dokud budu žif, tek néééé

;-)R^

0 0
možnosti
AH

alex hart

11. 7. 2012 16:33
No, jo, ale když zrovna ten zadek není moc vidět..

Myšlenka je to dobrá, ale ta vaše fotka není dost inspirativní.  Ty černé šaty zrovna ten zadek dost maskují.  Škoda, mohl by být super. Takhle to teda nevytrhnete!!

0 0
možnosti
MU

komnix

18. 7. 2012 13:04
Re: No, jo, ale když zrovna ten zadek není moc vidět..

R^;-D

0 0
možnosti
PP

PlusOne

9. 7. 2012 14:47
Můj děda zas říkával..

...že nejhorší je vilná ženská přes čtyřicet. :-P Tehdy jsem tomu nerozuměl, dnes plně chápu.

Autortko, netuším, jestli bych se, plácaje, plácaje a plácaje, setkal s pochopením u žen, spíš bych to viděl na pořádnou "držkovou". Pokud chcete být plácána, dejte to světu kolem Vás nějak vědět - doplňte černou sukni barevným terčem na příslušném místě - případná popiska také dozajista nebude na škodu...

4 0
možnosti
P

papaya.

10. 7. 2012 9:35
Re: Můj děda zas říkával..

:-) děda už chtěl mít v posteli klid, njn.

1 1
možnosti
G:

Gwendolyn :)

6. 7. 2012 20:46
No vida, placani nevymre

A nevymre ani placani pantem, viz nejnovejsi dil serialu Zli diskuteri. Petrik. Hrabe vas uz naviguje.

1 0
možnosti
AP

AAP včera

5. 7. 2012 20:13
Díky Všem za plodné příspěvky...

já mám zadek zmalovaný a jsem královsky spokojená ;-) a proto "nevymře" R^

1 0
možnosti
KV

_-1-_

5. 7. 2012 21:55
Re: Díky Všem za plodné příspěvky...

... i přes neplodnost zaviněnou totální leností prohlašuji ..... že barevnou škálu, kterou bys mohla získat ode mne, tu od přízemních nekreativních plácačů nezískáš

0 0
možnosti
E

Egerie

5. 7. 2012 13:12
prostě MUSÍM

avízovat související habitův článek "vymře plácnutí přes hubu?";-DR^

2 0
možnosti
SK

Simona Keki

5. 7. 2012 13:16
Re: prostě MUSÍM

A je to nářez - ostatně jako téměř všechny jeho články! ;-DR^

1 0
možnosti
HMC

Hrabe Monte Cristo

4. 7. 2012 21:04
Překlad příspěvku slávy kunsta

....myslete si o tom co chcete, asi tomu nerozumíte. Ani já tomu nerozumím, ale bylo a je to tak. Nic víc, nic míň...:-)

7 0
možnosti
SK

slava kunst

4. 7. 2012 17:31
Plácnutí je plácnutí a jeho význam je jasný.

Jak jsem se alespoň domníval. Chápu význam plácnutí stejně jak ho popsala autorka. Zdůrazňuju pro méně chápavé nebo méně čtivé, cituji: "...zadek je skvost ženského těla..." "...krásný a nevinný kompliment...". Nevím proč s autorkou nesouhlasit? Netvrdím, že všichni chlapi chtějí plácat, ani že všechny ženské na plácnutí čekají, chápu rozdílnost názorů. Ale význam plácnutí je jednoznačný. Někdy mám pocit, že proti plácání jsou většinou lidé, kteří jeho význam

nepochopili, neměli dědečka jako AAP,  a nedovedou si ho tedy užívat, ať

už z jedné nebo druhé strany.

Dělejte si co uznáte za vhodné. Já budu dál kráčet životem volným krokem a budu plácat. Vzhledem k tomu, že mě k plácání neinspirují feministky, ani jiné dámy, po plácání netoužící, bylo mé plácání vždy pochopeno tak jak bylo myšleno. /Viz AAP/ Ono to totiž funguje objema směry.

A pak tu máme ještě, kromě samotného plácnutí, vyšší level, naplácání.

5 0
možnosti
HMC

Hrabe Monte Cristo

4. 7. 2012 17:36
Re: Plácnutí je plácnutí a jeho význam je jasný.

tedy něco jako "nebude-li pršet, nezmoknem". Z té obsáhlé a hutné řeči jsem si víc neodnesl..... a ještě ta trapná nejistota, co obnáší vyšší level :-/

7 0
možnosti
JV

JayVandermark

4. 7. 2012 17:03
Holky, můžete si za to samy

Dneska, když plácnu ženskou přes zadek, asi buď chytnu facku nebo se setkám s nechápavým výrazem. Připadá mi, že dnešní ženy si připadají uraženy. Jedná má kolegyně mne kvůli 1 kolegyálnímu plácnutí dokonce nazvala uchylem a dodnes všem kolegům kdáká, že jsem uchyl. Další problém je doba. Dnes jsou schopni za to chlapa snad i zavřít. Na druhou stranu mé bývalé partnerky to vždy vzrušovalo a mne taky. Takže u svých sexuálních partnerek plácání nadále praktikuji. Mimochodem, když Vás tak vidím na té fotce, začíná mě svrbět ruka, a musím se držet, abych neplácnul moji kolegyni, přičemž bych si představoval, že jsem plácul Vás. Takové plácnutí na dálku.

4 0
možnosti
D

dino_na_idnes

5. 7. 2012 3:51
Re: Holky, můžete si za to samy

No, já plácání v sexu využívám hojně a dosud jsem měl štěstí na partnerky, jež si to též dovedou náležitě užít... Což je pro mě ale přesně ten důvod, proč fakt neplácnu přes zadek kolegyni v práci... stejně jako jí nevyhrnu blůzku, abych jí okusoval bradavky - vnímám totiž jistou hranici mezi sexuální partnerkou a náhodnou kolemjdoucí.

Na jednu stranu píšete o "kolegiálním plácnutí", na druhou stranu přiznáváte, že Vás plácání vzrušuje... Co když ale ta kolegyně prostě nemá chuť Vás jakkoliv vzrušovat? A nemá to ani co dělat s její sexualitou, může být frigidní stejně jako se klidně od svého partnera může každý večer doma nechávat seřezat jak žito, jen o Vás konkrétně nemá sebemenší zájem.

A pokud bychom vynechali sexuální podtext, jaký je smysl "kolegiálního plácnutí"? Zůstane vůbec nějaký?

3 0
možnosti
U

Ulator

4. 7. 2012 14:58
Tak už jí někdo plácnul a nebo sebou plácla?

:-)

2 0
možnosti
  • Počet článků 148
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 6676x
miluji život a humor

(andrea.peldova@seznam.cz)