Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
FR

Kdo to je, ten Ludolf, jehož číslo máš ve špiclbloku?;-O

10 0
možnosti
JF

J98a14n 35F47r69o60l59í49k

30. 12. 2012 13:40

Nedávno jsem zrušil svůj účet na facebooku a dal jsem si kapitalistický závazek, že už nikdy.;-)

9 1
možnosti
SL

Andreo, pardon...ale co to je? :-/

10 1
možnosti
HP

Autorčina klasika, vás to překvapuje? 8-o

10 1
možnosti
JH

Za sebe můžu říct že jsem facebookem nepolíbený a vůbec mi to nechybí.

Ale když si chlap nebo ženská budou chtít najít bokovku,;-D facebook k tomu nepotřebují.

9 0
možnosti
AAP

Souhlasím, ale se soc. sítí, rychlejší adrenalin :-)

0 4
možnosti
JR

njn,někdy je lepší být singl:-)

2 6
možnosti
AAP

Kdepak, zrušme neznámé kamarádky...;-D a začala bych Alčou, Peťulkou a Terčou :-P

0 8
možnosti
LV

První diskuze na webu, kde se mluví normálně ... Bavte se přátelé.

2 7
možnosti
KV

Až do poloviny blogu to bylo perfektní ..... a proto R^;-)

1 7
možnosti
AAP

Souhlasím, se zbytkem si musíme poradit...R^;-)

0 7
možnosti
Foto

J17a32n 95A15n94d32r12l61e

30. 12. 2012 11:52

no vidis to... ze to jde ;-DR^

1 9
možnosti
AAP
LH

Tak toto neznám.Na facebooku mám akorát svoje děti a jinak na něj nechodím.Mobil máme společný s manželkou a máme ho doma jako pevnou linku, (ven ho bereme pokud jedeme spolu na stejnou cestu) tak také žádné špiclování.

Takže v naší rodině se žádné takovéto hovory nekonají.

7 0
možnosti
Foto

To myslíš vážně?

10 0
možnosti
  • Počet článků 148
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 6676x
miluji život a humor

(andrea.peldova@seznam.cz)