Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Sorry, měla jsem dovču a nebyla na FB, v podstatě se shodujeme.

0 2
možnosti
RR

Celý článek, jakož i všechny z klávesnice autorky, je především o ní.  Zažila nevěru a krizi řešila stejným způsobem. To zde sděluje zejména kvůli pocitu zadostiučinění.

Sama v úvodu podsouvá, že je to přípustný jev.  Naoko shovívavě, avšak ve skutečnosti  vesele, to dokládá zkušenostmi svými i zkušenostmi anketovaných.

Autorka lehkým tónem předkládá nesmysl, že po ukončení vzájemné nevěry rodina klidně funguje dál.8-o Tím po svém vyhodnotila anketu ještě v jejím úvodu.

Tudíž nejedná se o anketu, ale o konverzaci o nevěře, jejímž cílem je podsouvat, že nevěrníci jsou milí lidé, a proto o nevěru s nimi, každý stojí. A autorka se do tohoto kolektivu zahrnula sama se skromností jí vlastní.:-/

6 6
možnosti
SW

Protoze jsou sobecti a mysli jen na sebe. Nemysli na to, jak ztrapni partnera, sebe, deti a jine, jak ponizuji sebe i druhe, kdyz to praskne a ono to vzdycky praskne. Driv nebo pozdeji. Zajimava shoda mezi vsemi dotazovanymi, sice to rekli svymi slovy a jinak, ale v podstate tam vladne shoda spis nez rozpory.

4 4
možnosti
AN
FR

naivní, v dané souvislosti láká napsat najivní, laciné, hloupé a trapné. Obvyklý výsledek, když se průměrně sečtělý jedinec pustí do vědecké analýzy. Naštěstí to nemusíme považovat za směroplatné:-)

4 8
možnosti
PS

Máňa říkala? Ona je to vědecká analýza? Co je na tom trapného? Je to normální dotaz položený lidem. Obvyklý výsledek, když se průměrný diskutující vyžbleptne:)

6 2
možnosti
KV

Vůbec nevím o čem je řeč :o)

3 0
možnosti
Foto

to je jak ...pán a paní....před léty jsem o tom hodně četl.;-D

2 0
možnosti
Foto

Odpověď je velmi jednoduchá. Protože je to baví a ti jsou v pořádku. Pak je tu ještě druhá skupina, ta jde do nevěry z nespokojenosti a ze zoufalství a to je ta skupina, co v pořádku není.

2 4
možnosti
AAP

Děkuji za Vaši reakci. Nerozlišuji, která skupina je v pořádku a která ne...nevěra, je stále nevěra, ve skupině i bez ;-D

3 2
možnosti
MK

Jak řekl kdysi můj profesor spirituální teologie. Nevěra je neschopnost úcty k tomu druhému. Sám jsem si tím prošel před mnoha lety a bylo mi hrozně.když jsem si uvědomil, jak jsem ublížil někomu, kdo mi věří. Proto říkám never more

8 3
možnosti
PS

Nevěra a neůcta nemusej´ vůůůůubec souviset:)

2 4
možnosti
PS

Muži a ženy jsou nevěrní z rozličných důvodů. Otázka mi přijde podobná jako' proč lidé jedí jalka' :)

1 1
možnosti
AAP
DM

Vladimír 58 "Vyplemcav" ;-D;-D;-D

(projdu si ta jména pozorněji)

3 0
možnosti
AAP

;-D Jo, jooo, Vladimír 58, je hračička a mistr slova R^

0 1
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS