Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Uf... Pro mě esecnce hrůzy z vaší tvorby. Jak se mi líbí některý vaše fotky, tak tyhle holčičí památníčkový sladkobolnomoudra nesu těžce. Já vim, je to váš byznys, ale vy zas víte, že vám to napsat prostě musim :-) Prostě "já vím, že vy víte, že vím", jak kdysi napsal náš společný kamarád. 

Ale měl bych jednu věcnou. K tomu "čekat a doufat v něco, co nás má překvapit nečekaně, neumím" (redakčně kráceno). To je chyba. Angličani říkají, že konvice, která se hlídá, se nikdy nezačne vařit. A maj pravdu R^

6 2
možnosti
AAP

Vašku, Vy víte, že já vím a já vím, že Vy víte ;-) + si vážím, že jste svůj a na nic si nehrajete. Hezký zbytek dne :-)

1 2
možnosti
  • Počet článků 148
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 6676x
miluji život a humor

(andrea.peldova@seznam.cz)