Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

J85a16n 56D71l90o27u62h63ý

19. 7. 2013 18:43

respekt Andy R^R^

0 0
možnosti
AAP

Všem díky za komentáře a reakce. Těžko se mi pod tímto mým otevřeným blogem reaguje.

...

Vyjádřit se veřejně v blogu, k nemocné Ivetě nechci. Vyjádřit se k ubohosti mediím, také nemá smysl...

Alkoholem - peklem - ubohostí, si prošlo mnoho lidí, herců, zpěváků, režisérů, spisovatelů a nikoho z nich nezveřejňovali, každý den, po mnoho měsíců v bulváru a dokonce v hlavním zpravodajství. Iveta je v určité životní situaci, má vedle sebe dva nemocné parazity - její věc, je dospělá a má možnost volby. Ten, kdo ji bohužel nemá je Artur. Je to jeho maminka, ať je jákoliv a to, co media zveřejňují, mi přijde ubohé až žalostné.

...

Mám ráda V. Menšíka, O. Kaisera, M. Etzlera, V. Cibulkovou, J. Nohavicu, T. Hanáka, E. Holubovou, V. Dlouhého, M. Friče, F. Vláčila, B. Hrabala atd. a jsem ráda, že nikdo z nich nebyl "24 hodin - online sledován," focen ve chvíli jejich "dna." ... Při představě, že by živil můj táta svým dnem, média, se mi svírá srdce...proto tomu, komu držím palce, je právě...Artur. ... Přeji všem krásný den.

3 0
možnosti
Foto

nemám osobní negativní zkušenost s alkoholismem...a při mém chvílemi poněkud černém smyslu pro humor mi rýpání do IB až tak nepřekáží...tak snad ode mne strávíš, že se tentokrát nepřipojím....média ji udělaly...média ji oddělají...no brain, no pain. Prostě bych tady musel účast, pochopení či rozhořčení předstírat kvůli konvencím...a to už teda raději někoho trochu naštvu;-)

2 0
možnosti
JS

Dnes se zadařilo, já obvykle chválou mohutně šetřím, ale když je za co pochválit, nemám s tím problém. Dospělé téma, čtivě a bez totálního patosu zpracováno, IMHO.

1 0
možnosti
JS

Psáno pod Jaru Rank, ale nešť ... brigádníci ... asi. ;-)

0 0
možnosti
Foto

:-) nenu´te mě, abych musel přemýšlet...přidám za to karmu.:-)

0 0
možnosti
Foto

J80a48n35a 43M64a35j62o19v77á

17. 7. 2013 14:14

Karma, malý úsměv pro Vás. A tiše mizím. R^R^

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS