Diskuse

Léto ve váze

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Moc pěkný fotky:) Osobně mám raději léto v květináči a když už ve vodě, tak za účelem zakořenění, ale Vaše fotky se mi moc líbí:)

1 0
možnosti
AAP

Adélo, já mám nejraději léto na louce ;-) a doma orchideje (v květináči) :-)

0 0
možnosti
Foto

Andreo, hezké květiny, doufám, že každá byla darovaná a nepořizovala jsi je sama.R^;-D

1 0
možnosti
FF

:-)Povedlo...pěkně naaranžováno....jen...já jsem prostě na sytější barvy;-D

1 0
možnosti
AAP

Hele, já tě asi brzo vysytějším! ;-O;-DV

2 0
možnosti
AO

Já bych začala hned tou první.. :) Nádherné barvy.... :)R^

1 0
možnosti
Foto

Uvadající symbolika :) R^

2 0
možnosti
AAP

Přesně! Tah na branku před tebou neschovám ;-)

2 0
možnosti
Foto

Tu druhou a pátou fotku bych si dnes vzala do práce. Dík.

1 0
možnosti
AAP

Ivo, jsou té :-) ...na celý pátek ;-)

0 0
možnosti
TS

Jé, na to se pěkně kouká! Ta první a ta poslední se mi líbí nejvíc, ale všechny jsou R^:-)

1 0
možnosti
AAP

Miluji květiny, staré vázy, skleněné džbány, předpodzimní léto a voňavou rosu...stárnu Tinko ;-D a tobě přeji krásné jitro :-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 148
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 6676x
miluji život a humor

(andrea.peldova@seznam.cz)