Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MB

Příroda Vás připravuje na to, že jednou chcípnete. A do té doby si prosím užívejte své celkem slušné tělesné schránky, kterou při troše námahy můžete docela dobře udržovat. Třeba pohybem včetně sexu :-) .

0 0
možnosti
PK

Docela dobrý. I když jsem opačného pohlaví řeším už stejnou dobu obdobný problém. viz můj osobní blog

0 0
možnosti
Foto

Paní Peldová, já jsem diskusi pod svým blogem ukončila. Nechte si, prosím, své sofistikované poznámky zde:

A72n78d73r56e55a 32A70n39n66a 92P55e26l72d26o82v97á 7599120934831

Facebook

Blog Pan Vašek je celkem trefný, ale Vy potrefená ;-) Mít křehčí povahu, nezamknu pouze blog, ale i samu sebe do kabinetu ;-D navěkyvěkův ;-D +1/0 doporučit 10.9.2013 6:36 reagovat

0 1
možnosti
AAP
MH

Zatraceně křivé koleje! Chce to 2 x 2 deci a: hned budou rovné a tím i nálada veselejší! :-)

1 0
možnosti
RR

U Valíkové k vám:

Kdo má morální právo posuzovat, co je v mezilidských vztazích dobré nebo špatné.

 Vy, p. Peldová? Která jste snížila úroveň komunikace na blogu iDNES na úroveň chat-u a faccebooku a dodala kýč, jak normu posuzování kvality?

Ti, co sousedí s vámi ve VIP sekci,  jsou merceds vedle trabanta. 

Jste pouze džambulka iDnes, která přitáhne čtenáře nevkusem.

1 3
možnosti
AAP

Děkuji za zvyšování návštěvnosti mého blogu i za napsaný názor a přeji Vám hezký den:-)

2 0
možnosti
RR

Matka příroda je štědrá. Nadělí plážový klobouk, pánské sako a ortopedické boty současně.8-o

1 1
možnosti
AO

Andreo, vy jste prostě úžasná.... lehkost, s jakou píšete.... :) báječné :) 

PS: pokud se nevejdete do oblečení, začala bych přemýšlet nad tím, že vám doma teče špatná voda a ta způsobuje, že se oblečení "zcvrkává" :);-D

2 0
možnosti
RR

Ještě hlouběji! A co vnitřní hemeroidy? Nemá?

1 0
možnosti
FS

Ten druhej odstavec...

Já to mívám taky, jen jsem myslel, že je to z chlastu a hulení. :-)

4 0
možnosti
Foto

Já se těším, až přestanu mít chutě ;-D. To budu mít konečně klid, budu se dívat na seriály a zavařovat. Jen holení nohou, kolik zabere času!.

3 0
možnosti
AAP

Marcelko! ;-) Mluvíte mi z duše, víte...jak poslední měsíce trpím u ledničky, v cukrárně a na grilování? Mooooooc :-(

0 0
možnosti
FF

;-D....a možná ještě něco připíšu...jestli si tedy vzpomenu, co jsem to chtěl.

2 0
možnosti
AAP

Umíš si nás tady představit i za 20 let? Já rozklepaná ženská s věčně rozepsaným blogem...a ty stále v plné mužské síle? ;-D

1 0
možnosti
  • Počet článků 148
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 6676x
miluji život a humor

(andrea.peldova@seznam.cz)