Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Čekala jsem podle názvu článku vysvětlení, ale žádné se nekonalo;-D. Jak tedy vy, vysvětlujete dětem sex????;-)

1 0
možnosti

Vysvětlení v článku je a dokonce několik druhů ;-)

0 0
možnosti
Foto

Jste mě po ránu pobavila, díky:-)R^

1 0
možnosti

P46a22v94e79l 52K85u51r98a80l

16. 9. 2013 18:57

1. Jedna lidska bunka obsahuje 75 MB genetickych informaci

2. Jedna spermie tedy 37,5 MB

3. V jednom mililitru spermatu je 100 milionu spermii

4. Pri ejakulaci trvajici v prumeru 5 sekund se uvolni asi 2,25 ml spermatu.

5. Vypoctem zjistime ze datova propustnost muzskeho penisu je (37,5M x 100M x 2,25) / 5 = 1687,5 Terabajtu za sekundu.

6. Ve vysledku mame, ze zenske vajicko je schopno odolavat DDoS utokum o objemu vice nez 1,5 Petabajtu za vterinu a pritom propusti jen jediny datovy paket. Tim padem je to nejrobustnejsi hardwarovy firewall na svete. 7. Ale tenhle jeden paket, ktery propusti, vam shodi cely system na 9 mesicu !!!

4 0
možnosti

No nevím, řekl bych, že ta nejdůležitější část systému funguje ještě hodně dlouho. :-)

0 0
možnosti
Foto

:o) Když mi bylo asi 25 let a rodiče se začali dožadovat vnoučat, tak jsem řekla, že mně oficiálně nikdy neseznámili s tím, jak se vnoučata dělají:) A tudíž ať se nediví, že je nemají:) A pak už jsem měla klid:)

3 0
možnosti
Foto

R^pěkné;-). Můj prcek zase řeší, jak asi musejí být malé spermie, když jednou dávkou ejakulátu by bylo možné oplodnit celou planetu - jestli s tím straší i holčičky ve škole, tak mne možná brzy ostatní maminky utlučou :-).

3 0
možnosti

Ejakulát je něco jako čáp, zázračné semínko a Ježíšek ;-)

1 0
možnosti

Taky mohu přidat jeden vtípek k tématu:

 

"Ty Franto", říká manželka, "zanedlouho bude mít náš kluk patnáct, tak bys mu měl vysvětlit ty choulostivé věci o milování. Vysvětli mu to třeba na tom, jak to dělají motýli. Však chlap chlapovi lépe rozumí!" Otec si tedy jednoho dne vzal syna stranou a povídá: "Vzpomínáš si chlapče na loňskou dovolenou? No jak jsem přeřízl tu hezkou paničku vedle ve stanu a ty tu její dceru?" "No jasně, bylo to perfektní!" "No tak chlapče, tak nějak to dělají motýli, víš?" :-)

3 0
možnosti
Foto

Vzpomněl jsem si na jeden vtípek:

Malý chlapec se v noci probudí a slyší z ložnice rodičů nějaké divné zvuky. Jde se tam tedy podívat, opatrně pootevře dveře, tam na nočním stolku rozsvícená lampička ... Chlapec to chvíli sleduje, pak se znechuceně otočí a vrací se zpět do své postýlky. Cestou si přitom brblá: "A tihleti dva mi budou ještě říkat, že se nemám štourat v nose!"

2 0
možnosti

;-D...jojo, taky jsem si vždycky myslel, že tátu bolí břicho...

1 0
možnosti
  • Počet článků 148
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 6676x
miluji život a humor

(andrea.peldova@seznam.cz)