Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Úžasný článek Andrejko:-) povedl se Ti a po dlouhé době jsem se u čtení na blogu zasmála;-D;-D. Protože nejlíp se člověk zasměje tomu, co je zdánlivě takové ..normální:-) a jak to máš jako dítě odkoukané - fakt boží! R^ A díky:-)

1 0
možnosti

Děkuji Alenko, takových krásných vzpomínek máme každý v srdci mnoho a je fajn, když je občas oprášíme :-)

0 0
možnosti
Foto

Ježíš, jak já ty mlýnky milovala:) Mlít jsem se na tom ale nikdy nenaučila, protože než jsem stihla dostatečně vyrůst, tak zmizely:)

1 0
možnosti

Já také, hlavně když kávu mlela krásná Sofie Loren...moje maminka ;-)

1 0
možnosti

:-)R^...nemám slov (a to je co říct)

1 0
možnosti

Také jsem mlel v samoobsluze, pak jsem si ale koupil kafemlýnek Moulinex v Tuzexu,

bohužel už má nefunkční víčko.:-(

1 0
možnosti

A používal jste šťourací papír? ;-)

0 0
možnosti
Foto

Hezké...ale nějak nevěřím, že jsi zažila rohlík za desetník ;)

1 0
možnosti

Začala jsem chodit sama nakupovat asi tak v roce 1977 a mám v paměti, že stál recept do lékárny korunu, rohlík desetník, indiánek korunu a štěstí v krabičce s korálkovým překvapení také korunu, ale víš jak...je možné, že si to pamatuji chybně :-) i přes to, že jsem tyhle věci kupovala velice často ;-)

2 0
možnosti

Nerad vám kazím vzpomínky, ale elektrický mlýnek na kávu v sámoškách bylo to nejhorší, co mohlo existovat. V jeho okolí to sice příjemně vonělo, ale káva byla díky vysokým otáčkám mlýnku připálená. Kdo chtěl mít skutečně voňavou kávu i v hrníčku, pořídil si ruční mlýnek značky Tramp. :-)

2 0
možnosti

Ano, dodnes ho máme doma, po babičce. Melu na něm koření do perníčků. Sobě na espresso si taky melu ručně, vždy čerstvou dávku.

1 0
možnosti

PěknýR^,úplně to kafe cítím..........

1 0
možnosti

Krasne napsano, sel mi z toho mraz po zadech, kdyz jsem to cetl. Je fakt, ze mleti kavy byl obrad...

1 0
možnosti
Foto

Vy pisete cim dal lip. Opravdu hezky napsano.R^

1 0
možnosti

Další hezká vzpomínka na přelom padesátých a šedesátých... R^

0 0
možnosti
  • Počet článků 148
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 6676x
miluji život a humor

(andrea.peldova@seznam.cz)