Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
FF

;-Dje ti jasný, žes jel na červenou,..nejel, všichni kromě tebe viděli oranžovou...tak si dojdi k očnímu...co bych tam dělal, jasná oranžová,.....naučí tě barvy.....řek by tom samý, jasná oranžová...a ještě si dojdi k psychiatrovi...se chceš hádat?...nechci, víš, že ti pak nestojí.....

3 0
možnosti
Foto

No jo. Automat je automat, ale přece jen je lepší, když to mám v rukách(nebo v mysli?). Minimálně mám aspoň více místa po kapsách. ;-)

2 0
možnosti
KS

Luxusní, pohodové, krásné čtení. Bravo R^ a dobrou náladu i těm co je kibicuje manželka ještě hůř pro ještě stupoidnější věci;-D

1 0
možnosti
AAP

Manželky nekibicují, ale muže-domorodce..."kulturní" ;-D

1 0
možnosti
Foto

Taky jsem se pobavila a díky za pochvalu. ;-)R^

1 0
možnosti
AAP

Neboj, na babinci se budeme chválit až do rána ;-)

0 0
možnosti
OF

Pěkné a čtivé, akorát to pod čárou jsem nepochopil. ...ale tuším nějakou sexuální narážku. Nicméně nemusím  všechno vědět.

:-P

1 0
možnosti
AAP

Množství prodaných modrých preparátů (a jim podobným) v naší republice roste raketovou rychlostí. Myslím si, že automatická převodovka, není vždy to správné řešení ;-) 

Můj názor je, že muži jsou v naprostém pořádku, ten kdo nese velký podíl viny, je dnešní doba a ženské pokolení:-)

Pěkný den všem a nezapomeňte: "Slunce v duši" Andrea

0 0
možnosti
AAP
Foto

„Teda ty jsi SPROSTÁ…Jak to můžeš takhle hnusně vyslovit?!“ ;-DR^

1 0
možnosti
AAP

jsem, protože já automatické převodovky VELMI nerada :-P

1 0
možnosti
  • Počet článků 148
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 6676x
miluji život a humor

(andrea.peldova@seznam.cz)