Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Strašlivě napínavé, Aničko, prosím tě, šetři talentem nebo mě to porazí... :-)

0 0
možnosti

Karma za tu písničku. ;-)

0 0
možnosti

:-)Proč já jen mám tak děsnou představivost..."milimetr po milimetru", ve mně vyvolává blízkost šuplery...."pláč přes zavřené oči, vaky naplněné vodou..."proud vzduchu, který se snažil...", let balonem...plné rty a tříštění se o hedvábný výstřih, radši ani zmiňovat nebudu.

Věděla, že není sama...R^;-)

1 0
možnosti
Foto

Dobře jí tak, nevěrnici nevěrné ;-O

1 0
možnosti

Zakázané ovoce bych stáhla z prodeje ;-O!!

1 0
možnosti

Díky. Tu skladbu jsem si pustil snad pětkrát za sebou. Mimo jiné.

1 0
možnosti

Uf, to bylo drámo. Ale já zažil ještě horší.

To "Tentokrát to bylo skrz. Bolest projížděla po páteři až do úst, ze kterých vzešel hlasitý výkřik.", to se stalo přesně mně

V noci se mi zlomilo péro od matrace, jeden ostrý konec vylezl ven, a já se se na něj při obracení ve spánku napíchl. Doslova projel mým špekem na boku skrz naskrz, jako háček v hubě ryby. Nejhorší bylo vymotat se z toho zpátky. Moje jinak poměrně cynická přítelkyně by se jindy uchechtala, ale tentokrát, i jí, bylo mě líto.

Možná trochu mimo téma, ale mně se to prostě vybavilo. :-)

4 0
možnosti
Foto

J24a36n 73D74l69o18u30h89ý

30. 9. 2013 21:52

třeba konce nejsou.. třeba nejsou ani konce omylů.. a třeba nejsou omylem plné schránky klíčů na konci..

1 0
možnosti

...vždy je to krásné těsně, než přijde čas, vhodit klíč tam, kam patří ;-)

0 0
možnosti
Foto

J45a66n29a 37M57a68j32o34v76á

30. 9. 2013 20:40

Uf, skoro jste mi vypnula dech, Andreo, prosím o nějaké veselejší příštěVV

x

(karma)R^

1 0
možnosti
Foto

To je pěkná drasťárna!!! ;-D;-D;-D

1 0
možnosti
  • Počet článků 148
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 6676x
miluji život a humor

(andrea.peldova@seznam.cz)