Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Děti jsou fajn v každém věku, když jsou fajn . K ten vašim R^:-)

1 0
možnosti
Foto

Vypadají fajn. Možná je to i geny. ;o)

1 0
možnosti
Foto

přidávám ....R^....:-)

1 0
možnosti
Foto

Šlo to ze srdce. Tak to cítím i já. Mé děti jsou pro mě též nejvzácnější. Dnes už mi vylétly z hnízda, ale jako správní holubi se občas vracejí a tyto chvíle si náležitě užíváme.

Nikdy jsem nelitovala času, který jsem jim věnovala na úkor svých koníčků, iniciativ a přátel, naopak když teď rekapituluji můj život, měla jsem se více snažit nepromarnit ani minutu z tohoto krásného období, kdy jsme byli jako rodina pohromadě.

Nemám ve svém životě moc míst které bych z něj nejraději vytěsnila, jednou bylo hůř, jednou líp, ale nejvíce děkuji Pánu Bohu za to, že máme děti které se chovají tak, že nám dělají celý život radost a doufám, že to tak zůstane i nadále.V

1 0
možnosti
FF

R^:-)a za to, že mají rádi přírodu, dávám bod navíc...

1 0
možnosti
MT

Prima. :-)

Jenom, já teda nevím, ale už vám tam chybí jen jejich rodný čísla a adresy...

Asi bych na web informace typu fotka s datem narození svých dětí nevěšela. Ale to je vaše věc, ať vám synové dělají jen radost.:-)

2 0
možnosti
AAP

Bezvýznamná informace na bezvýznamném blogu, který přečte většinou stále stejná  "fajn" skupina lidí. Civilizační zrůdnost je kolem nás v reálu každý den blíž, než si myslíme - žít za hradbou se strachem neumím a nebudu. Ano, tohle jsou mé děti, ano tohle jsou dny, kdy se stal zázrak a narodil se mi Stanislav a David. (...ale jinak Vás chápu a plně s Vámi souhlasím ;-)) Andrea

3 0
možnosti
  • Počet článků 148
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 6676x
miluji život a humor

(andrea.peldova@seznam.cz)