Diskuse

Raná z rána

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

asi si to létací půjdu koupit taky! nějak mě to nadchlo:)

1 0
možnosti

Alenko, v tom případě, držím palec :-) R^

0 0
možnosti

Andy, a skočilas? To se tu ani tam nikde neříká. ?

1 0
možnosti

Ne, ne, kdepak, nalétala jsem se jako dítě ve snech, což mi bohatě stačí ;-)

0 0
možnosti
Foto

Přidávám se ke komanduVa dávámR^.V

1 0
možnosti

:-)R^..větru zdar. Takhle nějak létám ve snech, a vidím toho poměrně dost.

3 0
možnosti
Foto

Půvabné létání.

Já už jsem na to trochu starej a línej (a možná srab), ale rád se kochám.

(A opečovávám zbytky křídel v hlavě.)

;o)

3 0
možnosti

Moc pěkně vyjádřené a já ti Vladimíre díky V

0 0
možnosti
Foto

Jako bych to tam znala;-)

2 0
možnosti
Foto

Jé, to mne po ránu potěšilo!!!

Kdysi jsem tam létávala na rogalu, teď se nemůžu dopočítat, kolik už je to let, co jsem tam nebyla...;-)

2 0
možnosti

V tom případě smekám! R^ (jo, jo, tichá voda břehy mele) ;-)

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS