Diskuse

Pozpátku

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JR

krásné,jako vždy .-)

1 0
možnosti
HBM

Pro mě přesně styl, který mám rádaR^. Děkuji, Andrejko:-)

1 0
možnosti
Foto

J72a84n 77R17ý28z59n11a47r

30. 6. 2014 23:47

Máme veliké iluze o svojí svobodě.

Zatím však jednáme jako jednoduché automaty.

Být skutečně svobodný .... co to vlastně znamená, ta zatracená svoboda?

1 0
možnosti

..souhlasím s Karlem. JInak R^

1 0
možnosti
Foto

S Karlem se dá opravdu souhlasit, a teď jsem zjistil, ono je už 1. července. Ten červen mi tedy - aspoň mně - utekl. A vrátí se až příští rok. Ať nám to všem utíká co nejpomaleji, abychom mohli vychutnávat hezké článkyR^

1 0
možnosti
Foto

Zpátky nezvané nebrat :)

2 0
možnosti
SC
  • Počet článků 148
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 6676x
miluji život a humor

(andrea.peldova@seznam.cz)