Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

J50a47k33u55b 65R50o35t23h

17. 6. 2015 10:29

Kráááááása. Otřelo se o mne mé dětství, vzpomínky na podhorskou ves a úžasné dobrodružství, neb tím byl celý můj tehdejší dětský život. Akorát ta Praha, ta byla na severu.:-)R^

1 0
možnosti

Jakube, je fajn, že jste si zavzpomínal ;-) 

Za nás byla Praha na jihu, ale babička tvrdila něco jiného ;-DR^

0 0
možnosti

R^...já milovala chleba s hořčicí;-)...

1 0
možnosti

Zuzko, R^ a i na ni se dal nasypat vitacit ;-)

1 0
možnosti

Krásné dětství! :-)

Vyrůstal jsem v Mariánských Lázních a táta byl kapitánem lodi, takže to takový západ byl neustále. I do Hamburgu jsem se v té době dostal.

Ale když jsem jezdil na prázdniny k prababičce do Liblic u Mělníka, to teprve bylo dětství! Vitacit, mixar, slepice, mytí pod pumpou, strašení Reaganem, útěk do jedné místnosti při nočních bouřkách a hlavně radost z každé maličkosti.

1 0
možnosti

Mariánské Lázně, Hamburg, kde to je? ;-D

2 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS