Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LV

Já bych prosím poprosila nějakého mužského účastníka seznamovacích portálů, aby sepsal podobný návod z opačného gardu.R^

1 0
možnosti
Foto

Pan Doležal níže slibuje,ale zatím nic:-)

0 0
možnosti
PD

Opravdu velmi ubohý článek a laciné téma. Tisíckrát lépe a lépe zpracované jinde. Myslíte si, že jsou ženy na seznamce lepší? Co je to za větu "že muž nic nenabízí a chce všechno?" Seznamky jsou plné žen ve věku 32 plus, kterým tikají biologické hodiny, nejsou ničím zajímavé, ale mají nároky jako kdyby byly z královské rodiny a měly vzhled minimáně vicemiss. Co zbývá těm mužům? Přizpůsobit se. Já mám zase svojí typologii z doby, kdyb jsem byl na seznamce: 1)na fotce je jen hlava - mám velkou nadváhu a stydím se za to. 2)je to semnou komplikovanšjí - zatujuji, že jsem zadaná, mám dvě děti a pod. (některé to zatlučou úplně) 3) hledám hodného a spolehlivého - hledám blba, který mne bude živit a já budu spát s někým jiným atd. Nezlobte se, ale při nejmenším je to úplně stejné. Není to typologie nikoho. Je to jen popis divných lidí, kteří se neumí seznámit jinde a nebo jsou vypočítaví. Výsledkem je, že ostatní normání lidé mají problém seznamku využít, protže se v záplavě tohoto "shitu" ztrácí....

21 0
možnosti
DR

Ubohý článek a laciné téma? Mně to přišlo vtipné a téma je životní :-) , rozhodně né laciné.

Ten článek prostě přinesl jeden ženský pohled. Pobavil a možná i poučil, jak nás ženy vnímají.

Děkuji

A proč hned hledat srovnání s tím jaké jsou ženy? Opravdu musíte ve všem hledat konfrontaci?

9 2
možnosti
Foto

takto vypadá Váš ideál? 8-o

0 0
možnosti
Foto

Smutný výčet negativ. Bude příští článek o tom, co funguje? Já v seznámení žádný problém nevidím. Je to mnohem lehčí úkon, než cokoli prodat ke spokojenosti zákazníka... To znamená nabízet kvalitní produkt za rozumnou cenu. :-P

0 0
možnosti
LC

Článek je o tom, že na seznamce nefunguje vůbec nic;-)

0 0
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
8 0
možnosti
SS

Petře, z takového popisu jen několika případů - typů - chlapů, jenž popsala autorka, si hlavu nedělej ;-) fakt, že jsou na seznamce i normální muži, kteří však nemají zájem o dotyčnou, nebo její kamarádku, ještě neznamená že neexistují :-) pouze svým nezájmem kontaktovat pisatelku /nebo snad pozorovatelku/ vyslovují své NE, této madamme ;-)

0 0
možnosti
LV

Z textu článku mám v hlavě vákuum. Nic jsem se nedozvěděl.

0 0
možnosti
JP

Ono by bylo lepší se seznámit s pánem, bohatým, chytrým, hezkým, bydlícím někde na samotě u lesa, který nesedí u PC. Ale jak k němu co, když hledáme co jsme my?

0 0
možnosti
Foto

Noo, se seznamkami zkušenost nemám, ale je pro mně zajímavý chat. A podobně by se asi daly rozdělit ženy. A ke všem přidat dovětek ... nic není takové jak se to na první pohled jeví. :-)

Budu se muset s těmi tečkami a smajlíky více kontrolovat. ;-)

0 0
možnosti
SP

Nevím....byla bych trochu soudná....jak by asi vypadalo členění dam na seznamce ? :-)

2 0
možnosti
AAP

Co vím od kamarádů, jsme my ženy (na seznamkách) ještě horší :-)

6 1
možnosti
ZS

Trochu se nedivím, že dámy nejsou ještě zadané.

P.S. na zadek dát dovedu

0 0
možnosti
  • Počet článků 148
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 6676x
miluji život a humor

(andrea.peldova@seznam.cz)