Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Šok po páté etapě aneb Dominiku, chci tě!

Dobré jitro, musím se s Vámi podělit o to, co se mi stalo. Vracím se domů po páté etapě z Andalusie. Stojím ve výtahu v cyklistickém reprezentačním dresu, v tretrách a v přilbě...

Bolestí se mi klepou nohy a z obličeje mi odpadají zbytky bláta. Vypadám jako prase. Jako unavené, upocené a špinavé prase. Byl to fakt hustej závod! 

Výtah se chystal zavřít. Z posledních sil jsem chtěla zmáčknout čudlík se sedmičkou, odemknout, svléknout, naložit se do vany a vyspat se na zítřejší závod.  A v tom se před výtah postavil upravený, navoněný a elegantně oblečený Dominik Hašek. Oblek Prada, boty Prada, vůně Versace Eros...

TAK TO MI JEŠTĚ SCHÁZELO! Nemohl minutu počkat? Nemohl jít pěšky? Nemohl si nechat tenhle smradlavej výtah ujet?!

...elegantně vkročil, zvedl hlavu a usmál se. 

Natlačil se k čudlíkům zády. Počkal, až se zavřou výtahové dveře a k úsměvu přidal mrknutí jedním okem: "Ahoooj..." řekl hlubokým a klidným hlasem, něco jako Oldřich Nový... „zavři oči, obcházím.“ Než jsem si stihla v další sekundě uvědomit, jak děsivě vypadám a kdo přistoupil, přitiskl se ke mně, naklonil hlavu a začal mě líbat. Celé tělo mi ochrnulo a místo toho, abych mu vrazila facku, stála jsem tam jako omámený blbec. Jako blbec navlečený v reprezentačním dresu, kterého začal svádět Hašek! 
Nikdy se mi nelíbil. A ještě k tomu ta Šmuclerová!

Ale líbal tak krásně. Tak měkounce, tak vášnivě, tak voňavě, že jsem se nakonec nečekaně přidala. Pomalinku rty přešel na krk, jazykem přejel zapnutou přezku od cyklistické přilby a rukou (co rukou, obrovskou TLAPOU!) mi zvedl nohu pod kolenem. Nebránila jsem se. Kašlu na morálku i na Šmuclerovou.Chci ho!

Bylo to vzrušující. Nečekané. A když měl už, už mé brutálně vymakané lýtko (což stiskem jako sportovec ocenil) v dlani, zašeptal vzrušeně: "Ty nemáš oholené nohy!!!!!"

Probudila mě šílená bolest. Křeč v noze. Tma. Propocené peřiny. Voslintaný polštář. A mokrý krk od Dominika... :-D :-D :-D 

 

Autor: Andrea Anna Peldová | pondělí 7.3.2016 8:05 | karma článku: 19,42 | přečteno: 761x
  • Další články autora

Andrea Anna Peldová

Dámy, Vesmírný objednávkový servis nefunguje!

Měla bys být chvíli sama. Přijde, když to nečekáš. Napřed si uzavři bývalého. Vůbec ho nehledej, najde si tě sám. Zadaného nikdy! Věnuj se sama sobě. Moc nad tím přemýšlíš. Na rozvedenýho bacha. Nech tomu volný průběh.

25.6.2020 v 7:00 | Karma: 20,84 | Přečteno: 967x | Diskuse| Společnost

Andrea Anna Peldová

Jak se neseznámit na seznamce

„Hledáš lásku a vztah na celý život? Na seznamce se každý rok seznámí desetitisíce mužů a žen z celé ČR. Podle statistiky se každý 3. člověk v České republice seznámí přes seznamku. Je to běžný trend v současné hektické době."

14.6.2016 v 6:34 | Karma: 42,78 | Přečteno: 39966x | Diskuse| Společnost

Andrea Anna Peldová

Pánové, nejste v tom sami

Jednoho dne, takhle po ránu, při ranní kávě se Bůh nudil. „Stvořil jsem k mé spokojenosti vše, ale něco tomu přeci jenom schází.“ Jako správný chlap se podrbal a zamyslel: „nemám se čemu tak nějak od srdce zasmát."

4.5.2016 v 10:16 | Karma: 26,62 | Přečteno: 2749x | Diskuse| Osobní

Andrea Anna Peldová

Šaty z polibků

Zalila si dvě lžičky kávy horkou vodou. Jenom k oušku. Zbytek patřil mléku. Třikrát ji lehce zamíchala a ...

2.5.2016 v 7:01 | Karma: 25,43 | Přečteno: 1222x | Diskuse| Poezie a próza

Andrea Anna Peldová

Zkrácené závěrečné titulky v komerční televizi

Přišel čas zkracování, tak jako ve filmu Postřižiny Bohumila Hrabala, kdy se paní Maryša rozhodne své dlouhé kadeře zkrátit. "Ustřihla jsem si vlasy!"

20.4.2016 v 11:57 | Karma: 31,96 | Přečteno: 2605x | Diskuse| Kultura

Andrea Anna Peldová

…a zázraky se dějí

Začalo pršet. Konečně. Stála jsem uprostřed horkem vyprahlého města. Vyzula jsem si mokré boty, zaklonila hlavu, rozevřela ruce a nechala se promočit letním deštěm, až na kost.

19.4.2016 v 15:40 | Karma: 25,57 | Přečteno: 944x | Diskuse| Poezie a próza

Andrea Anna Peldová

Vymře v diskuzi a v blogu plácnutí přes zadek?

Je šlechetné, že zachraňujeme plejtváka obrovského, černoušky z Afriky a kritizujeme politické vedení, kouření v restauracích, padesát odstínů šedi a polské piškoty.

24.10.2015 v 16:18 | Karma: 29,07 | Přečteno: 5073x | Diskuse| Ostatní

Andrea Anna Peldová

Tlustá Andrea aneb v pondělí začnu!

Žena nevěděla radostí, kam dříve skočit. Položila dítě do postele a běžela vařit kaši. Když uvařila, Otesánek ji všecku snědl. „Mámo, já bych jedl!“

22.9.2015 v 8:42 | Karma: 28,37 | Přečteno: 1549x | Diskuse| Ostatní

Andrea Anna Peldová

Nenapsaná

Vezmi si plášť, ať neprokřehneš zcela, a zavři oči, abys neviděla, - v takovém nečase, takovou cestou jdu.

14.9.2015 v 7:12 | Karma: 18,34 | Přečteno: 499x | Diskuse| Fotoblogy

Andrea Anna Peldová

...a tak běhám

Když mě nesl tenkrát čáp v zobáku, vyprávěl za letu děsně sprostý vtipy, kterým se nahlas a nekontrolovatelně chechtal.

23.7.2015 v 18:51 | Karma: 27,72 | Přečteno: 1066x | Diskuse| Ostatní

Andrea Anna Peldová

Olympijský medvěd z Moskvy

U nás na vesnici, když se řeklo: „jedeme do města“ byl to svátek. Velký! Takový ten, kdy si oblečete vyžehlené voňavé šaty a obujete vyleštěné sváteční boty.

17.6.2015 v 6:33 | Karma: 21,39 | Přečteno: 920x | Diskuse| Ostatní

Andrea Anna Peldová

Nesedej si na zem, nastydnou ti vaječníky

Nevěděla jsem přesně, co vaječníky jsou, ale tušila jsem, že je to něco sprostýho. Možná i tajnýho a důležitýho...jinak by mi tuto větu maminka neříkala celé mé dětství.

10.6.2015 v 8:49 | Karma: 32,97 | Přečteno: 2033x | Diskuse| Ostatní

Andrea Anna Peldová

Jak přežít třídní schůzky?

V plném pubertálním proudu, bych třídní schůzky ZAKÁZALA!

5.5.2015 v 10:34 | Karma: 28,94 | Přečteno: 1474x | Diskuse| Ostatní

Andrea Anna Peldová

Točité schodiště

ve Vatikánských muzeích je natolik zajímavé, že jsem muzea proběhla netypickou a neturistickou rychlostí, jen abych mohla na schodišti strávit více času...

23.4.2015 v 6:04 | Karma: 17,40 | Přečteno: 662x | Diskuse| Fotoblogy

Andrea Anna Peldová

Oprýskaný hrnek na pavlači

"Scházíš mi. Chtěl bych tě dnes vidět."

16.4.2015 v 23:37 | Karma: 20,90 | Přečteno: 702x | Diskuse| Poezie a próza

Andrea Anna Peldová

Lidská mláďata (fotomatiné)

A žena, jež chovala na prsou své dítě, řekla: Promluv k nám o dětech. A on pravil:

13.4.2015 v 7:00 | Karma: 19,65 | Přečteno: 587x | Diskuse| Fotoblogy

Andrea Anna Peldová

Rok splněných přání

K tomu, abychom si začali plnit sny, nemusíme stát na konci své životní cesty. Stačí k tomu pár mizerných let života.                                                                                                                                                                                                                           

7.2.2015 v 9:12 | Karma: 32,86 | Přečteno: 2962x | Diskuse| Fotoblogy

Andrea Anna Peldová

Slova žijící na listě papíru

Slova, co zůstávají v srdci...                                                                                                                                     

10.1.2015 v 16:53 | Karma: 17,09 | Přečteno: 840x | Diskuse| Fotoblogy

Andrea Anna Peldová

Všechny cesty vedou do Říma

                                                                                                                                     

20.11.2014 v 6:25 | Karma: 16,11 | Přečteno: 813x | Diskuse| Fotoblogy

Andrea Anna Peldová

Vítejte v cirkuse AAP

Dámy a pánové, račte vstoupit do šapitó cirkusu AAP. Nečekejte artisty, akrobaty a klauny. Dokonce nečekejte cvičené medvědy, opice, pejsky, kachny, kozy, koně a smečku bílých lvů. 

14.10.2014 v 17:11 | Karma: 20,63 | Přečteno: 1380x | Diskuse| Fotoblogy
  • Počet článků 148
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 6676x
miluji život a humor

(andrea.peldova@seznam.cz)