Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JH

škoda, že jste v Praze nezmáčklaf oták na prvním nástupišti, tak příště

1 0
možnosti
JR

Andy krásný a Denis boží :-)

3 0
možnosti
TS

Díky, žes mě vzala sebou :) R^

3 0
možnosti
MB

Tá cetsa bola úžasná ;-)

3 0
možnosti
Foto

Nádherná procházka fotočlánkem (respektive čtyřmi fotočlánky). Fotky parádní. Jsi neuvěřitelný hráč s kompozicí - obdivuji! Pro mě to má ještě tu jiskru, že tam jsou místa (zejména ta kola + piáno), kolem kterých téměř denně chodím a nikdy mě nenapadlo to nafotografovat. Ty to vidíš - a to je dar. To člověk buďto má, nebo nemá. Ty to máš.

Ještě se mi chce dodat, že na mě z tohoto tvého fotoblogu (respektive čtyřech fotoblogů) dýchá ohromná pohoda - jako z tebe samotné. Dík. :-)

4 0
možnosti
Foto

Taky si říkám, že bych mohl vzít dítka někdy někam vlakem :) Končíme tím, že sedneme do auta a k nádraží neodbočím :))

1 1
možnosti
Foto

Výborný záběr hlavního nádraží v Praze se dá udělat také z ptačí perspektivy kousek od národního muzea:)

2 0
možnosti
Foto

Ceska nadrazi jsou nadherna ... a Vase fotky taky R^R^R^

5 0
možnosti
  • Počet článků 148
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 6676x
miluji život a humor

(andrea.peldova@seznam.cz)