Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
FF

:-)Nádhera....vůně borovicových lesů.....kruciš, a takových ladných křivek se vyrojilo...

2 0
možnosti

Pěkné snímky jako vždy a spousta nápadité práce. Jen mi vrtá hlavou, kdo je ta modelka na fotografiích - Češka nebo odjinud ? Ale to není důležité. Karma jako hrom R^;-)

1 0
možnosti
AAP

Miroslave netuším, když se obrátíte na autora fotografií, třeba Vám sdělí víc :-)

0 0
možnosti
PK

Zajímavé pojetí, ale i na mne moc romantiky, ale jsem jenom muž, tak co??

1 0
možnosti
OF
AAP
OF

Pro mne je to moc romantické. A když vidím ty mravence, hned si mi vybavuje

polská nemravná básnička.:

poszła Hanka na borówki

oblazły jej noge mrówki.

Omlouvám se za tuto impertinenci, já už lepší nebudu. Něco jako pověstný Pepíček.:-(

1 0
možnosti
HBM

Tomu, že šla Hanka na borůvky, asi všichni rozumíme:), ale co jí to "oblazlo nogy?" ;-D. A ještě nemravně?;-D

1 0
možnosti
HBM

Obzvláště rukopis A.A.P.;-)

Andrejko, opětR^R^R^

2 0
možnosti
Foto

Marná sláva, rukopis žádným fontem nenahradíš...  R^

4 0
možnosti
AAP

Jane, děkuji, přiznám se vypadlo mi "č" a háček nad "e," což již opravit nelze. Přikládám to k rozrušení z hlubokého textu a spěchu, než mi při fotografování zapadne slunce ;-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 148
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 6676x
miluji život a humor

(andrea.peldova@seznam.cz)