Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Líbí se mi jak píšete. Je to upřímné a srandovní. Karma kam se podívám ;-)

1 0
možnosti

... a neseď na té studené zemi, Andreo ... chytneš vlka! .-))

1 0
možnosti
AAP
PC

Nádhera, poznávám v tom svou babičku, svou maminku a i sebe... A předpokládám, že moje dcera tyto klasické velevěty podědí;-). Máme je asi vrozené.

2 0
možnosti
AAP

Ano, chránit vaječníky druhým, máme 100% vrozené ;-)

Krásný den přeji.

0 0
možnosti
Foto

J26a90n63a 78M39a95j31o59v92á

10. 6. 2015 20:04

Andreo, krásné čtení. 

A Vám přeji krásný každý denR^R^

2 0
možnosti
AAP

Jani, děkuji, i já Vám přeji pohodové dny ;-)

0 0
možnosti
Foto

J47a65n 81A87n28d48r11l19e

10. 6. 2015 16:20

sedni si kam chces, nenech si diktovat, a vůbec... opatruj se... :-)R^

1 0
možnosti
Foto

Andreo, krásné čtení ;-D. Hned jsem se zvedl ze studené země... R^V

3 0
možnosti
AAP

Jiří, a dobře jste udělal ;-)

1 0
možnosti
ZS

R^karma... protože my mámy máme pořád o své děti starost;-)

1 0
možnosti
AAP

Zuzanko, však oni o nás také ;-)

Krásný den přeji.

0 0
možnosti
Foto

Andreo, jako bych slyšela svou mámu...později i sebe samu.;-) O vaječníky bohudík už taky nejde, navíc mám syny, ale i ty stejně poučuji. A ještě..."vem si ponožky, od nohou se nastydneš nejvíc";-D Fajn počteníčkoR^

2 0
možnosti
AAP

Geneticky zakódované věty z úst nevymažeme, proto jsem šťastná, že jsem mým synům vaječníky též ochránila ;-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 148
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 6676x
miluji život a humor

(andrea.peldova@seznam.cz)