Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Hele, Andreo...ale ten zadek máš fakt parádní;-)

fleec

1 0
možnosti
Foto

J40a24n 26A43n74d10r18l24e

27. 10. 2015 3:28

zastydel jsem se a odted budu uz jenom davat do perexu uplne jiné fotky nez me vlastní hlavy, bude-li to vhodne... ale jinak, Andrejko, se , myslim docela pletes...pomni, cos kdy psalas a citilas a vůbec... :-)

0 0
možnosti

plesk! tak nejdriv jsem si zaharasil a ted uz jenom: mas recht! trochu jsem se v tematu zmeny nalady na blogach iDnes povrtal pred par dny. lehce se mi ulevilo a dostal jsem chut na koprovku, ktery jsem si v tu nedeli udelal plnej hrnec a pokazdy, kdyz jsem si odebiral den po dni na ohrev do malyho hrnku jsem dal ty vomacce "like" a "smajlika" - v tu chvili mi to jako malokdy prislo opravdu vhodny. A hrnek jsem pred polozenim na plamen sporaku tak nejak spontanne hladil. div ho neplesknul.... ale blog na iDnes a diskuze pod textama uz davno dobrou koprovkou nejsou.... mozna by to chtelo vic octa a nasekat (ten kopr!). fajn posledni rijnovej tejden preju!

4 0
možnosti
Foto

Dámské sedací partie byly zkonstruovány právě za účelem pravidelného oplácávání a ten pocit, když se k nim ruka takhle přiblíží a z bezprostřední blízkosti rychlejším pohybem doplácne a ještě mírně stiskne - a ten krásný tvar se ještě chvíli potom zlehka třese - k nezaplacení.

3 0
možnosti
Foto

Tak trochu pokrytecké a selektivní vidění imho, Andy :)

3 0
možnosti

U nostalgie se mi to občas stává ;-) krásný den Karle.

0 0
možnosti

P12a90v10e73l 95K26u45l16a

25. 10. 2015 18:53

Pokud je tu nějaký virus, tak se jmenuje Jan Dvořák :-/

0 0
možnosti
Foto

Teda Andreo, sice Vás neznám, ale podle fotky bych Vás přes zadek plácnul. Jestli lehce nebo silně ještě nevím.........

1 0
možnosti

Jo, co jste chtěli, to máte! Chtěli jste si (Vy až posléze, až Vás zpracovali) zprivatizovat tady ty diskuze a kdo jenom trošičku vybočil byl nemilosrdně nahlašován i za omluvu za překlep. Vás "grilovali" také fest, až jste se jim omluvila za vše, i za to, co jste nespáchala. Jenom abyste byla vzata do "party".

Tento článek je ukázkové pokrytectví a faleš.  Rv

2 0
možnosti

P47e17t30r 26U92h80e82r

26. 10. 2015 12:32

Jdou po tobě, chrastrku, viď. Celý den tě sledujou, fotí, filmujou a z letadel na tebe sypou chemtrail ;-D

2 0
možnosti
Foto

Ještě nedávno tady platil kodex blogera a diskutéra, které byly sice otravné, ale člověk si tak nějak zvykl a věděl co může a co už né. Před časem administrace pravidla pro diskutéry rozšířila do té míry, že prakticky může smazat cokoliv, když se jí zachce. Vložíte li například odkaz na článek, který rozšířuje téma o kterém diskutujete, jste smazání, protože je to označeno za spam. Šíří li tady někdo prokazatelné lži, a vy mu to napíšete, smažou vás, protože to není v souladu s kultivovanou diskusí.

2 0
možnosti

Skromně jste opomněla napsat, jak jste "plácla" Mistra Vladimíra. ;-)

2 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS