Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

ženská, Ty seš normálně šikovná! ;-)R^

1 0
možnosti

To je moc pěkné. Díky za tip - ještě se to ke mně nedoneslo:-) Hned si omalovánky opatřím!

:-)R^

1 0
možnosti
Foto

Omalovánky jsou R^, ale nejkrásnější je ten portrét dívky v kloboučku. Předpokládám, že to není omalovánka, takže jestli jste to kreslila Vy, nebo Vaše děti tak super. Krásná kresba :-):-)

1 0
možnosti
AAP

Dívka v kloboučku je můj výtvor, děkuji a přeji krásný den :-)

0 0
možnosti
JN

Léta letoucí jsem si kupovala omalovánky pro děti. Jsem ráda, že na trh vypluly omalovánky "pro velké". Neskutečná relaxace, při které starosti, které se vám honí hlavou, dostávají barvy a neskutečná řešení :)

1 0
možnosti
MP

Díky za článek. Pokukuji po nich už dlouho, ale nemám čas si s tím vyhrát. Možná si jeden sešit koupím jen tak do foroty, pro strýčka Příhodu. Jenže když vidím Vaše zručné vymalovávání, kdy tomu dodáte něco osobitého, tak trochu moje nadšení poklesává. No, nesměla bych to nikomu ukazovat, jen se tím tak v klidu bavit a poslouchat nějakou klidnou, vážnou hudbu nebo aspoň něco esoterického.

1 0
možnosti
AAP

Marie, nenechte se odradit. Mé první výtvory jsou katastrofální ;-) Dokonce i dnes pokazím obrázek levou zadní a víte co? Ono to nevadí, ba naopak...jak řekl Karel Čapek „Opravdovým zdrojem poznání je omyl.“

0 0
možnosti
  • Počet článků 148
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 6676x
miluji život a humor

(andrea.peldova@seznam.cz)