Diskuse

Zkrácené závěrečné titulky v komerční televizi

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

karma a souhlas!

nejhorší na tom zkracování je, že za mnohýma titulkama je ještě nějaká přídavná scéna, vysvětlující, navazující, slibující pokračování nebo prostě jen vtipná, někdy jsou i všelijak vtipně provedený ty titulky, jsou v nich třeba nepovedený záběry - a tohle všechno nám ty komerční kanály berou a ochuzujou nás o to...

takže třeba už teď mám stáhnutej film, kterej půjde v pátek v primetimu na nově a kouknu se na něj až se mi to bude hodit

1 0
možnosti

V65l78a24s47t72a 25I97l29e18k

20. 4. 2016 20:34

Mám to úplně stejně. Samozřejmě reklama uprostřed mě taky vadí, ale takhle utnout konec, kdy ten film současně s titulky jaksi doznívá, je fakt hnus a zkazí to celý závěr. Máte karmu AndreoR^

5 0
možnosti

P32e21t22r 13M34u28n49z47a31r

20. 4. 2016 13:13

Pokud jste náročným divákem jak říkáte, divím se že sledujete TV. Dokonce komerční, kde je film jen medium pro reklamu. Počítač máte, tak si stáhněte film na netu ne?

0 2
možnosti
Foto

Ideální je film si zakoupit na DVD s titulky či dabingem a nesledovat české komerční televize vůbec. Komerční TV je pouze marketingovým obalem pro reklamy. Reklamy nejsou u internetových či TV kanálů zpravodajských kanálů dotovaných tou kterou vládou. Tam nejsou reklamy, Zato je tam více více ideologie.

2 1
možnosti

těch pár dvd filmů (max. 20), který jsem si onehdy zakoupil (v trafice či na stánku od 10 do 50 Kč) je na začátku taky uvozeno reklamama, který však vůbec nejdou přeskočit! (ani ve vlc playeru, nic jinýho nepoužívám)

kdysi postahovaný obrazy plných dvd (z dob, kdy levný v trafikách ještě nebyly) na tom jsou úplně stejně, taky s nepřeskočitelnejma reklamama!

takže se tehdy používaly ripovací nástroje, který z dvd zkopčily jen samotnej film s kýženými zvukovými stopami (někdo chtěl cz i origo+titule na placce oboje, mně vždy stačil jen cz s případnejma titulema pro nepředabovaný cizinecký postavy), divx byl tehdy na počátku, dnes se daj stáhnout filmy xvid, mp4, mkv... ||: stáhnu, kouknu, smažu :||

4 0
možnosti

Mám to taky tak.

2 0
možnosti