Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Úžasná debata, díky všem.

2 0
možnosti
JS

J67a49n 63S63v61o81b31o66d55a

22. 6. 2016 15:50

Dámy na seznamkách můžou snadno získat falešný dojem, že je o ně velký zájem a že si můžou velmi vybírat. Po přehrabání vaty v podobě chronických zkoušečů zjistí, že najít fajn protějšek je problém. Základem je realistické zhodnocení nabídky a poptávky, to ovšem trvá, je třeba se obrnit trpělivostí a udržet pevné nervy. Ale jde to. Jako skoro všechno v životě - k vysněnému cíli bývá cesta trnitá a plná překážek. Kdyby to bylo jednoduchý, měl by to každej. V tomto případě super partnera.

Mám osobní zkušenost, absolvoval jsem spoustu psaní, pár desítek schůzek s těmi, kde komunikace vypadala nadějně či převládla zvědavost a nakonec jsem tam poznal svou ženu. I mezi kamarády mám pár párů podobně úspěšných. A samozřejmě i dost neúspěšných, zhrzených, kteří by seznamku nikomu nedoporučili. Zkušeností vlastních i přejatých mám jistě víc než autorka, ale bohužel nemám ambici to sepsat na blog. :-) Tak pesimistické by to ovšem rozhodně nebylo.

5 0
možnosti
PH

A jak byste na inzerát odpovídala Vy? Dlouze, krátce, středně dlouze, středně krátce? Krásné na Vašem článku je, že se jeho rovnice dá použít i na ženy - a bohužel z ní nakonec vyjde najevo, že jsou hovada všichni - akorát u těch, co Vám zaplatí tohle a tohle a tohle, to tolik pro vztah nevadí.

2 0
možnosti
OJ

stejně tak by mě docela zajímalo, jestli než několik let stará registrace a 5159 přístupů je podle autorky lepší nová registrace s 5 přístupy (už se okoukal a po letech to zkouší s čistým štítem?), 2 dny nová registrace s 923 přístupy (zoufalec, čerstvě single, který sahne po všem, jen aby v posteli nebyl sám?), nebo několik let stará registrace s 19 přístupy (ten se asi jen zkusmo zaregistroval, ale vlastně ho to vůbec nezajímá, takže mi stejně ani neodpoví)? ;-)

1 0
možnosti
TT

T77o64m39a30s 84T18r22n46k70a

22. 6. 2016 12:59

presně tak, bohužel ženy jsou jako stroje, jedou a nehledí na nějaké city emoce.. aby měl chlap uspech musí jet taky jak stroj ve vsech ohledech

1 0
možnosti
TT

T66o74m58a36s 86T91r40n40k46a

22. 6. 2016 12:55

;-D;-Dty si stálého chlapa na seznamce urcite nenajdes a mozna ani jinde s takovým přístupem ;-D;-D

0 0
možnosti
BZ

ja sa pridám a tiež mám kategórie:

1. uletená

som totálne ukecaná bláznivá ženská plná adrenalínu. nikto mia nestačí, som proste top.

som šedivá nudná nezaujímavá myš, ktorá sa takto potrebuje zviditeľniť.

2. nekomunikatívna

zásadne odpovedá neskoro, jedným slovom

3. s problémami

každá

4. detinská

ahojky si zjatunký.

5. dominantná ahoj páči sa mi tvoja profilovka, nechceš sa stretnúť? 6. tučná skoro každá na zoznamke a tých kategórii by ešte bolo, nechce sa mi vypisovať ale táto hovorí za všetko: 7. originálna-všeobecná dáte jej otázku koľko má rokov - na 99.9% Vám žena povie skús hádať/uhádnuť/tipni si

6 0
možnosti
VS

Už Vám někdo řekl, že otázka na věk ženy je nevhodná?

0 5
možnosti
MP

Mohla by prosím autorka tohoto slintu napsat, jak tedy ideálně oslovit? Mám pocit, že vše je špatně... Autorka partnera má?

18 0
možnosti
Foto

Tečkař by mi nevadil...dělám to taky...s oblibou;-D

2 0
možnosti
Foto

Ovšem vy už máte smůlu .... máte Medka :-))

1 0
možnosti
HB

Je to psáno s nadsázkou, ale můžu autorku doplnit o své zkušenosti s komunikací na FB. Teď budu psát jen o tom, co mi vadí. Jistěže se najdou na FB i zajímaví a skvělí muži a ženy.

Během několika dnů mě pořádalo o přátelství několik desítek lidí, z toho 90 % mužů. Osobně se neznáme. Tipuju, že kvůli fotce, kde vypadám dobře. (To mi ještě nevadí.)

1. Vadí mi, když ten člověk používá smyšlený nick, nemá na FB žádnou fotku nebo hnusnou, na které je vidět, že si s tím nedal práci (tma, půl hlavy, grimasy, malá postava v dáli...).

2. Vadí mi, když o sobě nic nenapíše: kde pracuje, kde žije, co ho baví, co si myslí, odkaz na web, na blog, na YT kanál - na něco co vytvořil.

3. Vadí mi, když na svém profilu nevyvíjí žádnou aktivitu a já nemůžu poznat, co je to za člověka. Za vlastní aktivitu nepovažuju sdílené hovadiny všeho druhu.

4. Nechápu smysl zpráv jako: "Ahoj.", "Jak se máš?". "Půjdeš se mnou na kávu?" - bydlí 300 km daleko. - Já když někomu píšu a chci navázat kontakt, tak mu o sobě něco řeknu, třeba proč mu píšu, co po něm chci, co mu nabízím...

5. Dobrý jsou taky týpci, co napíšou: "Co hledáš kočko?", aniž by si prohlédli můj profil, kde jsou odkazy na můj web, blog videa. Já když se chci kontaktovat, tak se uvedu do stavu plného vědomí a protějšek vnímám.

Tak to je moje "přehrabování vidlema". Zdá se mi mnohem lepší dát o sobě nejdřív vědět a otevřeně říct, co jsem zač, co mi jde a co nejde, o co mi jde všemi možnými způsoby, které dnes sociální sítě nabízejí. Pak mě můžou kontaktovat lidi (i muži) se stejnými zájmy, pak se můžeme skamarádit a pak z toho někdy může být i láska. A když ne, tak to neva.

Ale provozovat takové zoufalství (nebo je to druh zábavy?) jako v bodech 1.-5. je ztráta času pro všechny.

6 1
možnosti
OH

O52t81t45o 68H68a10l10í22ř

22. 6. 2016 12:54

Ono hledat štěstí na facebooku je zoufalství samo o sobě.;-)

4 0
možnosti

M15a48r42e68k 59Š90i79m48o85n

20. 6. 2016 16:52

Překlad článku do normálního jazyka: Jsem zoufalá, zkusila jsem seznamku a velice se divím, že na výběr jsou rovněž jen zoufalci. Tak budu dál lovit ve stylu Sex ve městě, ale jde to stále hůř.

16 0
možnosti
  • Počet článků 148
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 6676x
miluji život a humor

(andrea.peldova@seznam.cz)