Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Silia

8. 8. 2011 9:45
Což o to...

...napsaný to je hezky. Jen jsem si vzpomněla na jednoho pána "umělce", co jsem se s ním potkala před lety a byla obdarována jeho prezentačním DVD. Ten si tam taky kladl otázky, na které si vzápětí sám odpovídal. A byly i dost mimo na to, že mělo jít o prezentaci jeho práce - tj. osobní otázky typu: nejoblíbenější barva, nejoblíbenější sex. poloha, atd. Z celého toho DVD jsem měla pocit, jaký mám teď z přečtení Vašeho článku.

0 0
možnosti

Mucharovic

6. 8. 2011 10:18
Trochu to drhne -

- zřejmě se zrnka písku dostala, kam neměla...

0 0
možnosti

Sněhová vločka

6. 8. 2011 9:52
Závěr

dobrý. To předtím poněkud dlouhé.

0 0
možnosti

Vaska Trubačev a jeho kamarádi

4. 8. 2011 4:11
a co teprv

ten mladík se sprejem na obrázku? To se musí rodina i kamarádi divit, jaké to má sklony!

0 0
možnosti

Martin V2

3. 8. 2011 22:43
Úžasné

Jste skvělá, jsem se do Vás asi zamiloval... Píšete skvěle, jen mě mrzí, že jsem se moc nezasmál a čaj s rohlíkem skončil jen na klávesnici, dál to nedoletělo :-(

Jen nevím, zda vám můj průměr bude stačit, přece jen máte pořád v V ty kuličky a to se musí nějak projevit..., je možnost použít v případu nouze náhradní vstupní otvor?

2 0
možnosti

Astaroth

3. 8. 2011 23:55
Re: Úžasné

Urcite mas pocit, ze ji znas odedavna R^

0 0
možnosti

pafffka.obet.kroupova.bonzovani

3. 8. 2011 22:42
Fiktivní rozhovor sám se sebou?

Jen poznámka na okraj - fiktivní rozhovor sám se sebou sepsal a zveřejnil na internetu mj. také norský masový vrah Breivik. Samozřejmě vás s ním nechci srovnávat, ale je to první, co mě napadlo, když jsem to začal číst.

Jinak z toho leze jasná diagnoza - zduřelé JÁ.  Ale nezoufejte, nejste v tom sama, takový Mistr by dokázal vyprávět o sobě a své široširé duši dlouhé hodiny. :-)

1 0
možnosti

Sprintujici.stonozka.

3. 8. 2011 22:46
Re: Fiktivní rozhovor sám se sebou?

... a taky Šťáva z Diag Human;-D

1 0
možnosti

Milovník Bzučavky jarovské

3. 8. 2011 21:27
Jak to bylo doopravdy

http://tinyurl.com/3otbpxp

1 0
možnosti

Vaska Trubačev a jeho kamarádi

3. 8. 2011 23:42
Re: Jak to bylo doopravdy

Jo, to zní podstatně věrohodněji :) Řeknu Vám, kam se na milostivou AAP hrabe Mistr, ten o sobě prohlašoval ledasco, ale smajlíkový a krásně komplikovaný rozhovor sám se sebou nedělal...

1 0
možnosti

..motýl bombardér

3. 8. 2011 20:29
jak

pan Psojič dole natrkl zajímavé téma, jestli prý bude rozhovor pokračovat a fronty čtenářů se dozvědí, jaký že to kalibr oněch skleněnek je používán 8-o

2 0
možnosti

Sisoj Psojič

3. 8. 2011 20:55
Re: jak

mno....školy nemám, ale skleněnky to asi nebudou.... Nová doba, nové materiály... ale očekávám, že tuto problematiku náležitě probereme v dalším díle. Přece nás pan redaktor neponechá v té trapné nejistotě.... 8-o

1 0
možnosti

Milovník Bzučavky jarovské

3. 8. 2011 19:36
Já, já, já jenom já.. já

8-o8-o8-o8-o

0 0
možnosti

Sisoj Psojič

3. 8. 2011 19:48
Re: Já, já, já jenom já.. já

moje prsty, na mé klávesnici, moje postýlka, moje nožičky, moje kuličky... na první pohled na jedné louce pasený... :-)

3 0
možnosti

n1r5j45qfe5rhtsd74jz

3. 8. 2011 18:06
Jako vždy.

Mně se to líbilo ....... ;-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 148
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 6676x
miluji život a humor

(andrea.peldova@seznam.cz)