Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Vlaky, nádraží...ostře je sleduju...koleje...křižovatky lidských duší.....a žes neřekla, pomohl bych ti aspoň do vlaku s batohem;-)

2 0
možnosti

a za mnou se nestavis. To si budu pamatovat. ;-(

4 0
možnosti
Foto

R^R^Andreo, tak tohle se občas stává, měla jsem v pátek ráno cestou do práce stejný nápad a nafotila jsem Hlavní nádraží, jen jsem ho nestačila dát na blog;-D;-D Ale pozitivní na tom je, že stejné věci nezaujaly jenom mě, takže jsem v pohodě, neb někteří cestující na mě vrhali při  focení podivné pohledy;-D;-D:-)

2 0
možnosti
Foto

Pardubické nádraží patří mezi má nejoblíbenější společně s libereckým a letohradským.

4 0
možnosti
Foto

J39a26n 77D22l35o12u42h48ý

24. 3. 2014 10:11

správná volba R^ já lobuji za liberecký.. kucí filmařský moc dobře vědí, proč tam točí tolik filmů ;-)

0 0
možnosti

Před nedávnem (???strašně to letí) jsme s holkama vlakem vyrazily do Vídně na Fridu Kahlo:) Udělaly jsme si řízky a vajíčka na tvrdo, obložené housky (že jako budeme za Homolky) a něco na zahřátí taky bylo:))) Nějak jsme se po návratu podivily, proč pořád jezdíme auty:)) Taková drahá nuda :) Tak díky za připomenutí, Andrejko:) Krásné fotkyR^

3 0
možnosti
Foto

To je dobře, že jste nejela na jih. V Putimi by Vás zadrželi za špionáž pro Rusko. Dnes zase aktuální. Na rozdíl od hlášení místního strážmistra voják Švejk "sice fotoaparát neměl, ale kdyby ho býval měl, tak by fotografoval", jste fotoaparát měla. Tak na to, kam jedeme, pozor.

Hezké, řekl bych působivé, fotky nádražních konstrukcí. Tak trochu do katedrál se žebrovým. A ty barvy, ty se namíchat nedají. Hezké.R^

2 1
možnosti

F12i59l28i82p 25F50u67c90h71s

23. 3. 2014 19:04

Andreo! Jak můžete jet do Pardubic... a nevzít mě s sebou? Do Pardubic VVVV!!!!

To Vám nezapomenu... ;-(:-)

F.F.

4 0
možnosti
Foto

Karmou jsem podělil ty dvě fotky, co se mně líbily. :o)

2 0
možnosti
Foto

R^copak nádraží a vlaky, vždy mi to udělá radost. Auto jsem nikdy nevlastnil a vlastnit nebudu, všechny výpravy jsem se synem dítětem absolvoval vlakem a později v kombinaci s kolem.Jo jo, ty byly doby:-)

3 0
možnosti

..a to se mi na cestování líbí, ty nečekané zvraty a události, které Tě potkají, například krásný klučina v kupéčku ;-)R^, cestování je život...

3 0
možnosti
  • Počet článků 148
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 6676x
miluji život a humor

(andrea.peldova@seznam.cz)